Salilla oli eilen yläkroppapäivä, eli käsi-, selkä-, rinta- ja olkapääjumppaa. Treeni kulki ihan mallikkaasti vaikka salitaukoa pääsikin vapun ajan rientojen takia melkein viikko kertymään. Pystypunnerrusta aloittaessa en löytänyt 8 kilon käsipainoja, joten kokeilin 9 kilolla ja 8,8,7 meni silläkin. Vaikka aina kuvittelenkin tekeväni tarpeeksi isoilla painoilla, niin näköjään sitä voisi useammin kokeilla mitä pykälää isommilla painoilla saa aikaiseksi.

Usein olen salitreenin jälkeen vielä polkenut kuntopyörällä/crossarilla 20-30 minuuttia, mutta nyt oli kiirus katsomaan Greyn anatomiaa, joten lähdin pikapikaa viimeisen sarjan jälkeen pyöräilemään kilsan matkaa kotiin. Greiskaa katsellessa venyttelin koko kropan läpi, kylläpäs teki hyvää.

Tänään olisi suunnitelmissa tehdä jonkinlainen intervallityyppinen lenkki. Liikunnaksi olen ajatellut nyt läskinpoistokaudella 3 salia ja 3 lenkkiä viikossa. Salilla teen tosiaan kaksijakoista vuorotellen ja lenkeiksi olen ajatellut viikon mittaan tehdä yhden intervallilenkin, yhden n. 40 min tasavauhtisen lenkin ja yhden pitkän yli tunnin lenkin hölkötellen, kävellen tai pyöräillen. Mun kestävyyskunto on melko heikko, sykkeet on hölkätessä helposti yli 160, joten yritän ottaa maltillisesti..