Oon nyt käyttänyt aktiivisesti kalorilaskuria ruokien kirjaukseen, joten tänne tulee harvemmin laitettua. Eilinen meni kuitenkin näin:
- 0700 paahtosämpylä+oivariini+ohuen ohut kalkkuna, maitokahvi
- 1100 broileriwokkia, vähän riisiä, kasviksia, lasi piimää
- 1630 puolikas paahtosämpylä+oivariini+kalkkunaleike
- 1800 2 hapankorppua oivariinilla, 250 g rahkaa, 2 rkl suolapähkinöitä
- 2100 reissumies, oivariinia, savulohta, lasi maitoa
Kommentit