Älkää ostako Ben&Jerry's jäätelöä. Aivan liian hyvvee. Naatiskelin viidesosapaketillisen, nyt testataan tahdonvoimaa..
tiistai, 5. kesäkuu 2007
tiistai, 5. kesäkuu 2007
Älkää ostako Ben&Jerry's jäätelöä. Aivan liian hyvvee. Naatiskelin viidesosapaketillisen, nyt testataan tahdonvoimaa..
Hyv oloa kohti. Liikunta- ja ruokapvirja.
Kommentit